fbpx

Iphone 6s straca signal alias Jezdi to ale nesejeto

29. augusta 2019 o 15:05 Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes gentleman
  • 29. augusta 2019 o 15:05

moj trojrocny Iphone 6s zacal stracat signal zda sa to byt hardverovy problem preztoze

  • – som vyskusal zmenit vsetky nastavenia, reset aj cely preinstaloval
  • – nie je to problem simkarty ani operatora (sim inde funguje ok)
  • – ked dam flight-mode viackrat po sebe tak mobilnu siet nachvilu najde
  • – ked sa na siedmy krat dakam dovolam, tak to spojenie udrzi.
  • predpokladam problem s cellular antenou ?
  1. viete dakto poradit co s tym?
  2. da sa to opravit?

vdaka vopred za rady.

 

  • 29. augusta 2019 o 16:55

skus si este vymenit SIMku, aj ked inde ide a skus nastavenia – vseobecne – informacie, ci sa nezjavi aktualizacia nastaveni operatora.. ak nahodou hej, daj ju potvrdit.. ak je telefon v dobrom stave, opravu by som zvazil.. ja osobne len autorizovany apple servis, nakolko mam dobre skusenosti aj so servisom po zaruke

Mitho

2
  • 30. augusta 2019 o 7:38

@applefruit: podla mna je problem v nastaveni vykryvaca. Ved ked sa raz pripoji do siete, tak predsa nemoze byt problem v telefone. Tvoja predchadzajuca logika :-)))

A teraz vazne. Zaniesol by som to do servisu, nech povedia, co je s tym. Otazka znie, ci ma vobec vyznam opravovat 6s, pri jeho terajsich cenovych relaciach. Uvidis sam pri porovnani ceny servisu s cenou noveho iP6s.

  • 30. augusta 2019 o 11:00

diky za odpovede. skusim este inu simku od ineho providera. je pravda ze som zmenil operatora nedavno.

inak som uz skusil vsetko.

na pobavenie: nasiel som uz aj tzv „drop test“ riesenia, coz je pustit telefon z vysky 12 palcov na tvrdu zem a mnohi hlasia ze to pomohlo! to nesrandujem! len dve veci neviem: kolko je 12 palcov a ci to treba robit pri mesacnom splne a varit pritom mysacie kozusky.

  • 30. augusta 2019 o 15:34

namiesto drop testu skus este reset nastaveni siete operatora, napr. https://support.apple.com/en-us/HT201415

ale najprv by som skusil iba reset APN, ktory najdes nastavenia – mobilne – mobilne data

https://support.apple.com/en-us/HT201699

a az potom radikalnejsi reset nastaveni siete a ak ani toto nepomoze, tak potom servis..

ja som odporucal oficialny, lebo uz sa mi stalo, ze zariadenie po zaruke mi vymenili na naklady apple, nakolko sa jednalo o vyrobnu chybu

Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.

Inzercia

Partneri

Vyhľadávanie
Booking.com

Send this to a friend