fbpx

Funkčnosť VoLTE v sieti O2 a 4KA po update na iOS13

20. septembra 2019 o 18:17 Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes applefruit
  • 30. septembra 2019 o 9:28
@soze: máš O2? na fotkách je XRko, máš už iOS13? si na SK alebo zahraničí? VoLTE nefunguje v roamingu, ani národnom, si v 4G/LTE pokrytí?

soze

0
  • 30. septembra 2019 o 9:30
praveze mam uplne vyupdatovany telefo
  • 30. septembra 2019 o 10:48
ak máš O2, tak postupne posielaju SMSky s infom, že máš aktivované VoLTE na SIM, síce iný prípad.. iP 7 a iP X, ale oni tam už mali tú voľbu, len ich stále hádzalo do 3G, pomohol reset sieťových nastavení a vyp/zap. telefón a už to fungovalo.. máš na výber iba LTE, 2G, 3G? Hoď sem screenshot ak môžeš.
  • 30. septembra 2019 o 14:28

diskusia k tomu na FB: http://tiny.cc/VoLTE4KAO2

hele

0
  • 30. septembra 2019 o 14:55

soza, ukaz Settings/General/About, citlive udaje mozes samozrejme vyciernit. (nech tam je aj cast s “Network Provider”)

Na iP7 a vyssie od 13.0 by si taku moznost mal mat, pokial nie je nieco velmi divne s konkretnym telefonom.

soze

0
  • 30. septembra 2019 o 15:12

tu je odtlacok

Attachments:

hele

0
  • 30. septembra 2019 o 16:03

soza, posielas screenshot niecoho ineho ako som chcel, ale kazdopadne vidno, ze Ty asi nie si ani O2, ani 4ka o ktorych bola rec :-)

Telekom podporuje VoLTE na iPhonoch rok a nieco, ale myslim, ze len na ne-firemnych pausaloch.

https://forum.telekom.sk/topic/16466-volte-k-dispozicii-aj-pre-apple/

https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/volte#-5

 

Prečo mi prišla zamietavá odpoveď na aktivačnú SMS?

Zamietavú odpoveď ste dostali ak nespĺňate podmienky pre aktiváciu služby VoLTE. VoLTE zatiaľ nie je dostupné pre zákazníkov s predplatenou službu (Easy), biznis paušálom alebo aktívnou službou Virtuálne číslo. Dôvodom môže byť tiež nepodporovaný telefón, alebo neaktuálny softvér. Robíme všetko pre to, aby sme službu VoLTE sprístupnili všetkým zákazníkom bez obmedzení.

  • 30. septembra 2019 o 16:07

..mal som Telekom firemny pausal par mesiacov dozadu a islo mi na nom VoLTE, klikni na mobilnu datovu siet a uvidis, co tam mas na vyber.. Hlas a Data LTE, prip. LTE, VoLTE zapnute. Ak je LTE len Data, zapni aj Hlas. Plus v Nastavenia – Vseobecne – Informacie, chod na operatora a klikni nan, ukaze stav IMS, mal by ukazat hlasm prip. ak sa zobrazi, daj aktualizovat nastavenia siete.

Orange zatial na firemnych pausaloch, resp. VPS nepodporuje VoLTE, ale pracuju na tom, info zaciatok tohto roka..

V Telekom aj Orange VoLTE funguje tak ako pise @hele standardne na nefiremnych pausaloch uz dlhsie, O2 a 4ka sa neoficialne pridali..

soze

0
  • 30. septembra 2019 o 17:29

stav ims mam hlas

pausal mam na firmu inac

mobilna siet mam len toto vid obrazok

  • 30. septembra 2019 o 17:45

a v možnosti dát máš, čo? Ak je IMS hlas, tak je VoLTE aktívne, pozri ešte možnosti dát.. u mňa je to menu rozdielne, lebo som mal dve SIMky v telefóne, ale u teba to bude v možnostiach dát toto rozšírené nastavenie LTE a tam by si mal vidieť, že pre Hlas a Dáta je LTE povolené.

soze

0
  • 30. septembra 2019 o 18:00

tam to je schovane, priznam sa ze som o volte ani nepocul doteraz, skusim to pozorovat pri hovoroch

  • 30. septembra 2019 o 18:06

super, gratulujem, tak máš to zapnuté všetko v poriadku a aj aktívne, vitaj v klube :-) 4g = LTE, Orange a Telekom zobrazujú 4G a O2 a 4KA zobrazujú LTE, ale je to to isté, len inak pomenované :-)

soze

0
  • 30. septembra 2019 o 19:29

mne islo v prvom rade o funkcne volte lebo 4g internet isiel bez problemov

  • 30. septembra 2019 o 19:42

tak funkcne ho mas teraz urcite na 100%.. ked zavolas nemalo by Ta odpojit od netu alebo prepnut do 3G.. napr.

soze

0
  • 30. septembra 2019 o 19:43

diky za rady

  • 30. septembra 2019 o 20:01

nie je zac a uz je vonku aktualizacia 13.1.2

  • 1. októbra 2019 o 21:13

kto máte FB, tak sa táto téma preberá aj v diskusii tu http://tiny.cc/VoLTE4KAO2

rado.h

0
  • 3. októbra 2019 o 19:53

Ahoj, mám O2 a ip8, kde po update na ios 13 mám v nastaveniach “Mobilné” aj možnosť VoLTE Zapnuté, alebo Vypnuté. Pri zapnutom volte fungujú volania cez LTE. Manželka má ip7 a tú istú najnovšiu verziu ios ako aj ja, ale v nastaveniach mobilnej siete je iba LTE, 3G, 2G, tak ako to bolo predtým. Teraz neviem či ip7 to nedostal v update alebo v čom je problém. Má niekto O2 SK a iphone 7? Ako to máte vy? Reset nastavení siete som urobil, žiadna zmena. Ďakujem.

  • 4. októbra 2019 o 16:32

z O2 som dostal odpoveď, že nie s každým iP7 to ide, čiže v preklade niektoré tam tú voľbu po update na iOS 13 a vyšší majú a niektoré nemáju, zaleží zrejme od vnútra iPhonu, že aká je to HW revízia, možno v niektorých sú použité iné modemy/gsm moduly..

Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.

Inzercia

Send this to a friend