Začínajúci iOS vývojári, pochváľte sa!

Domov Diskusné Fóra Ostatné Začínajúci iOS vývojári, pochváľte sa!

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 1 až 20 (z celkového počtu 165 )
  • Autor
    Príspevky
  • #71458
    iMartin
    Účastník (Participant)

    Ak patríte k tým hobby vývojárom, ktorí nabrali odvahu publikovať svoju aplikáciu na AppStore, dajte nám o tom vedieť!

    Vývojári: Napíšte názov aplikácie, krátky popis a link na aplikáciu.

    Ostatní: Prispievajte zmysluplnými komentármi s vaším názorom, návrhmi alebo bugmi. Vždy uvádzajte meno aplikácie na ktorú reagujete! Nezabudnite po zakúpení napísať review aj priamo na AppStore :)

    #225870
    MooDy
    Účastník (Participant)

    Nechcem zakladat novu temu, tak prosim prepacte ze hned prva odpoved takato..:)

    Som student gymnazia, informaticke zameranie. Mam len tie zaklady Pascalu, niektori mozno viete ako to je dnes s INF na gymploch. Chcel by som zacat skusat nieco pre iOS, len si niesom isty, ci sa mi s mojimi “znalostami” oplati investovat 99usd do developer programu (inak sa to, myslim, neda urobit). Je nejaka moznost skusat taketo zaciatky pre iOS zdarma?

    #225871
    iMartin
    Účastník (Participant)

    tak zacnem ja :)

    Geografia krajín sveta
    Geograficke informacie o kazdej zo 194 krajín sveta a 6 svetadieloch
    (viac info na AppStore, kategoria Education, iOS 4+, podporuje retinu)
    http://itunes.apple.com/sk/app/geografia-krajin-sveta/id391081388?mt=8

    #225873
    iMartin
    Účastník (Participant)

    @MooDy: samozrejme, potrebujes iba Mac. zaregistrujes sa ako apple developer (to je zdarma) na developer.apple.com a stiahnes si iOS 4 SDK s XCode. potom uz iba nejake tutorialy a vela trpezlivosti :)

    (99$ platis az ked chces byt v Apple Developer Program = mat licenciu na AppStore)

    drzim palce

    #225876
    MooDy
    Účastník (Participant)

    Vdaka, uz aj stahujem :)

    Geo Informacie su fajn, urcite sa to zide v skole. Vyskusam.

    #226045