Apple ponúka možnosť vrátenia peňazí pre súčasných predplatiteľov MobileMe

Novinky | Maroš Žofčin, 13. Jún 2011

Mobile Me Logo

Nová služba iCloud predstavená na WWDC nahrádza doterajšiu webovú službu MobileMe. MobileMe bola služba platená, zatiaľ čo iCloud bude zadarmo. Predplatné na MobileMe sa platí na rok dopredu. Tí, ktorí si ho kúpili len nedávno, majú teraz dve možnosti. Buď budú naďalej využívať MobileMe, ktoré pobeží súbežne s iCloudom do 30. júna 2012, alebo využijú práve oznámenú ponuku spoločnosti Apple o vrátení časti sumy za predplatné. Výška sumy bude vypočítaná z toho, koľko používateľ reálne MobileMe službu používal.

Apple na svojich stránkach umiestnil online formulár, po ktorého vyplnení používateľ žiada o vrátenie časti predplatného. Do formulára sa zadáva prihlasovacie meno na MobileMe, osobné údaje a číslo účtu v medzinárodnom tvare spolu s ďalšími potrebnými údajmi na cezhraničný finančný prevod. Zostáva len dúfať, že Apple po spustení iCloud skutočne časť predplatného vráti. Vzhľadom na výšku ročného predplatného MobileMe – 99 USD, by zvyšná suma mohla byť celkom zaujímavá a určite ju nemalá časť používateľov použije na iTunes Match, ktorého cena bola stanovená na 29 USD.

---
13.06.2011 o 16:26

predplatné mi končí 6. júla…. požiadam, nepožiadam? :) ako je to trošku proti logike, ale zase na druhú stranu ich chápem, určite sa nájde dosť zákazníkov čo nepožiada o vrátenie peňazí, a centík k centíku urobí určite zaujímavú sumu. Viem že Apple ako spoločnosť nie je na to odkázaná ale ten prístup sa mi nepáči.

13.06.2011 o 18:10

a ako to bude s mailom? zrušia to alebo bude pre všetkých zadarmo?

13.06.2011 o 23:31

Hm. A ako to bude so @.me ? co bude dalej? @.icloud?

13.06.2011 o 23:43

Ja som mal trial MobileMe, ktorý mi vypršal dva týždne pred konferenciou s tým, že mi poslali výzvu, aby som zaplatil, inak, že mi zmažú dáta. Zmazať mali 7. júna. Nezaplatil som, prišlo WWDC a mail, že mi predlžujú platnosť do 30. júna 2012. Poteší :)

14.06.2011 o 07:18

Mne konci az 30 juna 2012. Ked dam vratit peniaze ta pridem o mail? Aky by bol najlepsi postup?

14.06.2011 o 09:21

"I understand that once my MobileMe account is canceled, I will lose access to MobileMe Mail, Contacts, Calendar, iDisk, Gallery and all other MobileMe services. I understand that all MobileMe services will stop and all my data will be deleted from MobileMe servers. I also understand that I will not be able to reactivate my MobileMe subscription. "

Také malé info pre špekulantov :) Po vrátení čo i len časti predplatného, strácate okamžite všetko spojené s MobileMe :) Nie ako keď Vám vyprší predplatné a mail (at) me.com môžete ešte využívať naďalej… Ešte že moje renew z 10/2010 bolo načasované ideálne :)

14.06.2011 o 09:28

PLS, co se zadává do pole SWIFT A IBAN? Jsem u KB…

14.06.2011 o 12:40

Takze uz som skoro formular odoslal, ale uplne dole stoji: I understand that once my MobileMe account is canceled, I will lose access to MobileMe Mail, Contacts, Calendar, iDisk, Gallery and all other MobileMe services. I understand that all MobileMe services will stop and all my data will be deleted from MobileMe servers. I also understand that I will not be able to reactivate my MobileMe subscription. By submitting this form, I am agreeing to cancel my subscription.

Takze s tymto nesuhlasim… :)

14.06.2011 o 16:57

apple uz je trapna. pouzivam mobile me 7 rokov. najskor zacali z mac.com zmenili sprostost na mobileme a teraz zmenia nazov na icloud a pozajtra to zmenia na iZabudninavset­ko.com!!!

16.06.2011 o 08:33

Myxin: do pola SWIFT sa zadava SWIFT kod banky a do pola IBAN sa zadava IBAN. SWIFT je identifikacia banky a IBAN je identifikacia uctu.



MacBlog.sk je elektronické médium a súkromným priestorom, kde vám poskytovateľ
umožňuje odoslať komentár k článku. Váš komentár nemusí byť zaručene uverejnený.





TOPlist