Sygic Európa a Rusko -70% OFF 19,99€

Domov Diskusné Fóra Pomoc: software Sygic Európa a Rusko -70% OFF 19,99€

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 1 až 20 (z celkového počtu 32 )
  • Autor
    Príspevky
  • #100723
    Jakub Dandul
    Účastník (Participant)

    Ahojte, práve mi pípol mail o zľavnení tejto verzie Sygic navigácie za super cenu 19,99€. Hor sa kupovať. :)

    #385621
    Jozef Remen
    Účastník (Participant)

    No mne prave dnes odpovedali zo Supportu ze ak poslem vypis z itunes uctu ze mam starsiu Sygic europe, novu verziu s novym gui mam zdarma :)

    #385622
    Jakub Dandul
    Účastník (Participant)

    Viete mi poradiť. V aplikácii Sygic, v záložke Sygic Store som zaklikol na túto verziu za 19,99€ a dal som zakúpiť, ale keď som otvoril aplikáciu tak mi vyhodilo nejakú chybu a vyzerá to tak, že sa to nekúpilo alebo niečo. Pritom mi stále vypisuje, že mám trial verziu. Viete mi poradiť, ako zistiť, či sa zakúpila alebo nie? Ďakujem.

    Ľutujeme, ale počas spracovávania nákupu z aplikácie sa vyskytla chyba. Skontrolujte stav platby. Ak bola zaúčtovaná, podrobnosti o svojej transakcii poskytnite na http://www.sygic.com/support.

    22:01 Už je všetko ok, obišiel som to. Musel som kúpiť verziu Európa + Rusko za 19,99€ so starým GUI a následne stiahnuť “trial” verziu, v ktorej som zaškrtol, že chcem obnoviť nákupy a už som mal nové GUI. :)

    #385629
    iTuxx
    Moderátor

    moj sygic nema nove GUI ani mi neponuka update. Ako to mam aktualizovat? Podla iTunes je najaktualnejsia verzia 14.0.0 a tu aj mam. Nechapem.

    #385631
    lacokubik
    Účastník (Participant)

    ani mne to nejde kupil som pay pall mi to stiahol ale vraj nejde obnoviť nákupy :(

    #385632
    Jakub Dandul
    Účastník (Participant)

    Ani kamarátovi nechce obnoviť nákupy. Mne naštastie ešte išli a tak mám najnovšie rozhranie. Myslite, že aj samotná verzia Európa+Rusko dostane najnovšie používateľské rozhranie?

    #385633
    iTuxx
    Moderátor

    ja nemam Rusko. Ja mam Sygic Europe.

    #385639
    mcmatej
    Účastník (Participant)

    @Jozef – vies mi prosim ta blizsie povedat ako to funguje?

    Ked uz mam zakupenu “sygic europe” a ked im poslem vypis z itunes tak mi daju “sygic EU+Russia” verziu zdarma?
    Dakujem.

    #385641
    catto
    Účastník (Participant)

    ja som kupil europu, paradicka.

    #385649
    drincok
    Účastník (Participant)

    Caute.
    Mam taky problem ze som si kupila tuto navigaciu za 19,90 ale tych 19,90 mi stiahlo dva krat z uctu.
    Ako to mam vyreklamovat, vie niekto pomoct?
    Vdaka

    #385655
    Jakub Dandul
    Účastník (Participant)

    Aj mne to dva krát zaúčtovalo. Normálne daj podnet nech ti to vrátia. Mne odpísali, že mi to do 10 dni vrátia.

    #385660
    drincok
    Účastník (Participant)

    Cau Jakub.
    Komu si pisal? Apple store alebo si pisal Sygicu?
    Vies mi poskytnut email na ktory si pisal reklamaciu?
    Dakujem

    #385665
    Zsolt
    Účastník (Participant)

    Jakub,
    dostal si aj nejaký kód?

    Zakúpil som, stiahol, nainštaloval, funguje.
    Len čo keď budem chcieť o niekoľko mesiacov preniasť na nový iPhone?

    #385667
    Jakub Dandul
    Účastník (Participant)

    Cez iTunes som dal Report a problem, následne ma prehodilo do prehliadača a už som písal. Ale je to email appstore_emea@apple.com. Nie kľúč som žiadny nedostal. Však keď budeš chcieť na ďalšom iPhone opäť nainštalovať sygic tak on ťa sám vyzve, či chceš obnoviť predchádzajúce nákupy, dáš áno, zásad heslo do Apple id a je to.

    #385680
    drincok
    Účastník (Participant)

    No presne to som naobed urobila. Dala som report a napisala spravu. Preistotu som pisala aj sygicu tak som zvedava ;)
    Za ako dlho ti odpisali? Napisal si ze ti stiahli dva krat platbu za kupu aplikacie?

    #385683
    Jakub Dandul
    Účastník (Participant)

    Odpísali mi zhruba za 6 hodín. Ale už to aj vyriešili, lebo keď som si dnes pozeral App Store, tak aplikácia Sygic Europa + Rusko už bola spoplatnená. Teraz keď som stiahol klasický “trial” Sygic verziu, tak na začiatku sa ma opýtalo, či chcem obnoviť nákupy, potvrdil som, obnovilo a navigujem sa :)

    A ešte som si aj pokecal so supportom Apple.

    #385726
    bobo355
    Účastník (Participant)

    @Jozef – mna by tiez zaujmalo ako to bolo. Ty si mal zvlast app pre Europu alebo si ju mal v ramci balika dokupenu?

    dik

    #386080
    Venco
    Účastník (Participant)

    ahojte chalani funguje vam v pohode hlasove navigovanie asistent jazdnych pruhov a ostatne veci? mne nic z toho nejde ani slubovane 3D zobrazenie proste nic vsetko mam locked pred tym nez som si kupil tuto novu EU-Rusko som mal len EU v com je problem viete poradit ?

    #386081
    Jakub Dandul
    Účastník (Participant)

    Všetko mi funguje korektne. Vyskúšané na ceste do Švajčiarska a späť. Bez akýchkoľvek problémov. Ak máš problémy tak kontaktuj support Sygicu alebo Applu.

    A tuším, že všetky tieto feature čo spomínaš, sa dajú v nastaveniach nastaviť. Skús si ti ešte raz pozrieť. A 3D zobrazenie sa sa vypnúť respektíve zapnúť priamo na ploche kde máš zobrazení aktuálnu polohu v mape.

    #386186
    Jozef Remen
    Účastník (Participant)

    Bobo: zvlast verziu Sygic Europe. Prebehlo tov pohode, sice komunikacia so supportom bola dost pomala ale prebiehalo to takto:
    Poslanie screenshotu z NOVEJ verzie Sygicu z nastaveni (kvoli identifikacii zariadenia a jeho cisla) , screenshotu z iTunes o kupe Sygic Europe v minulosti. Potom mi bola aktivovana licencia, stacilo stiahnut nejaku mapu do novej verzie.

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 1 až 20 (z celkového počtu 32 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.