Konkurencia iPadu to má ťažké, najpredávanejším konkurenčným tabletom bol paradoxne HP TouchPad

Bleskovky a správy | Tomáš Beleš, 28. November 2011

iPad 2 + leather smart covers

Firma NPD priniesla novú štúdiu, v ktorej skúma trochu netradične trh tabletov bez hlavného aktéra, Applu. O neporovnateľne menší kus koláča sa oproti Applu delí hneď päť hlavných konkurenčných výrobcov – HP, Samsung, Asus, Motorola, Acer – pričom až na jednu výnimku (Motorola) sú to všetko firmy s pomerne silnými základmi na PC trhu. Paradoxne, najpredávanejším tabletom je TouchPad od HP, ktorý bol firmou zrušený len niekoľko týždňov po spustení predaja. Samozrejme, skladové zásoby boli rozpredané so značnými zľavami a zvýhodneniami. Spolu sa „nie-Apple“ tabletov predalo vyše 1,2 milióna, a aj keď Apple presné čísla pre USA nezverejňuje (vo svete presiahol 25 miliónov kusov), určite sú nad hranicou desiatich miliónov. Na rozdiel od trhu smartfónov sa zatiaľ na trhu tabletov konkurencii nedarí získať významnejší podiel.

popisobrazka
---


MacBlog.sk je elektronické médium a súkromným priestorom, kde vám poskytovateľ
umožňuje odoslať komentár k článku. Váš komentár nemusí byť zaručene uverejnený.





TOPlist