Apple bojuje o miesto na trhu mobilných reklám a ďalej znižuje vstupné náklady pre program iAd

Bleskovky a správy | Tomáš Beleš, 11. Júl 2011

iAd iPhone 4

Jednou z pre Apple menej úspešných oblastí je reklamný trh, na ktorom sa snaží presadiť svoju platformu iAd. Zdá sa, že prvé znižovanie vstupných požiadaviek a nákladov nestačilo, a tak je tu druhá vlna. V snahe presvedčiť klientov, aby zvolili pre svoju inzerciu iAd a nie konkurenčné riešenia, znížil Apple v niektorých prípadoch vstupné náklady z pôvodného milióna na 300 000 USD. Firmy ako napríklad J.C. Penney Co. a Citigroup Inc., ktoré pred rokom patrili k prvým klientom Apple reklamnej platformy iAd a investovali pôvodný milión USD, už dnes iAd nepoužívajú.

---


MacBlog.sk je elektronické médium a súkromným priestorom, kde vám poskytovateľ
umožňuje odoslať komentár k článku. Váš komentár nemusí byť zaručene uverejnený.





TOPlist