iPhone 8: sklenené telo dostane iba jeden model

Do vydania iPhonu 7 ostáva ešte niekoľko mesiacov, no pomaly sa už začínajú vynárať podrobné informácie o jeho následníkovi. Ten sa bude zrejme volať iPhone 8 a po dlhšom čase ponúkne zadnú stranu tvorenú skleneným panelom.

Podľa denníka Nikkei však bude takýmto telom disponovať len jeden z dvoch pripravovaných modelov. Odvolávajú sa pritom na riaditeľa spoločnosti Catcher Technology, ktorá dodáva kovové šasi pre terajšie iPhony. Tie by mali vyrábať aj naďalej, nakoľko aj dizajn typu “sklenený sendvič” si vyžaduje pevný kovový rám.

Informácie od Catcher Technology sa zhodujú s predošlými odhadmi od analytikov ako Ming-Chi Kuo, ktorý o sklenenom dizajne hovoril už pred niekoľkými týždňami. Kuo taktiež spomínal, že sklenené telo nebude dostupné na všetkých modeloch, Apple by tak prípadne mohol vydať viacero modelov – so skleneným, ako aj hliníkovým telom.

iPhone v roku 2017 prinesie displej so zabudovaným Touch ID a prednou kamerou

iPhone roku 2017, označovaný aj číslovkou “8” by mal byť radikálnym redizajnom súčasných modelov. Hovorí sa o veľkých zaoblených AMOLED displejoch v nových uhlopriečkach so zabudovaným Touch ID senzorom. Ak by sa zvesti naplnili, iPhone 8 by tak mohol byť takmer celý sklenený, s kovovým rámikom, bez audio jacku a len s minimom hardvérových tlačidiel.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?