Reklamná kampaň na iPhone 6 získala prestížne ocenenie

Nielen produkty Apple získavajú mnoho ocenení, ale dokonca aj reklamné kampane na ne. Reklamná kampaň na iPhone 6, ktorú poznáme ako “Shot on iPhone 6”, získala na medzinárodnom festivale kreativity v Cannes prestížne ocenenie Outdoor Lions Grand Prix. Ľudia z branže vedia, že ide o jedno z najcennejších ocenení v reklame. Porota si podľa vlastných slov nevybrala víťaza, ale víťaz si vybral ju. Kampaň Shot on iPhone 6 nie je len skvelým nápadom, ale nápadom, ktorý všetko mení. Piatimi cenami Gold Lion boli ocenené aj jednotlivé plagáty z kampane Shot on iPhone 6. Reklamná kampaň vznikla v spolupráci s TBWA/Media Arts Lab. Naposledy Apple získal toto ocenenie v roku 2013 za reklamnú kampaň na iPad mini v časopisoch.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

iStores prináša prémiový zážitok z Apple produktov do novootvorenej predajne v bratislavskom Avione

iStores, najväčší predajca produktov Apple na Slovensku, otvára 22. marca 2024 v bratislavskom Avione prvú predajňu Apple Premium Partner (APP), ktorá je svojím konceptom, úrovňou služieb a zákazníckym zážitkom doposiaľ najbližšie k predajniam Apple Store. Jediný priestor svojho druhu na Slovensku ponúkne na ploche 250 m2 nielen širokú škálu produktov Apple, ale aj kompletný servis, poradenstvo a unikátnu zákaznícku skúsenosť prostredníctvom školení a workshopov v jedinečnom interiéri s prémiovým vybavením.