Apple získal za reklamu Misunderstood ocenenie Creative Arts Emmy

Apple získal cez víkend od televíznej akadémie prestížne ocenenie Creative Arts Emmy Award za reklamu Misunderstood. Táto deväťdesiat sekundová reklama bola odvysielaná počas vianočných sviatkov. Reklama zobrazuje vianočnú atmosféru a Apple zariadenia tu nie sú stredobodom pozornosti, iba samozrejmou súčasťou sviatkov. Máte tu možnosť vidieť napríklad iPhone, na ktorý sa nahrávajú zážitky, alebo video streamované cez AirPlay na Apple TV. Ocenenie zdieľa Apple s reklamnou agentúrou TBWA/Media Arts Lab, s ktorou dlhodobo spolupracuje.

komentáre
  1. … a právom. Reklame s myšlienkou sa v našich končinách venuje snáď iba Hornbach. Ostatok sú iba podprahové vymetáky.

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.