Apple už dlho umožňuje vývojárom používanie promo kódov, za pomoci ktorých je možné sťahovať napríklad platené aplikácie úplne zadarmo. Tieto kódy sa zvyknú používať napríklad pre recenzentov alebo do súťaží. V súčasnej dobe je však stále viac aplikácií vydávaných v rámci modelu free-to-play, teda sú zadarmo, ale dodatočný obsah sa predáva priamo v nich. Apple sa najnovšie prispôsobuje aj tomuto trendu a povoľuje vývojárom používanie promo kódov aj na obsah, ktorý sa bežne predáva v aplikáciách. Napriek tomu, že promo kódy na obsah predávaný v aplikáciách už sú k dispozícii vývojárom, Apple ešte neprispôsobil informácie na stránkach pre vývojárov, a tak na nich stále informuje o tom, že promo kódy nefungujú na In-App predaj ani na obsah predávaný v „novinovom stánku“ Newsstand.
Promo kódy vám už môžu sprístupniť napríklad aj virtuálnu menu v hre. Zdroj: 148Apps