iPad má stále viac optimalizovaných aplikácií ako konkurencia

Analytická firma Canalys priniesla ďalšiu zaujímavú správu. Začiatkom mesiaca priniesla informácie o tom, že z hľadiska dodaných kusov už tablety s iným operačným systémom ako iOS zaberajú 57,3 % svetového trhu, zatiaľ čo samotný iPad „len“ 42,7 %. Zatiaľ čo v kvantite sa náskok iPadu zmenšuje, v kvalite je tomu zatiaľ inak. Správa prináša informácie o tom, že iba 52 z Top 100 aplikácií pre iPad je k dispozícii v Google Play obchode vo verzii optimalizovanej pre tablety. Niektoré z týchto aplikácií sú originálne v App Store k dispozícii za peniaze, no v Google Play obchode nájdete len ich bezplatné verzie s pridanými reklamami.

Zdá sa, že kvalita používateľského zážitku nie je zatiaľ pre vývojárov v prípade Android tabletov prioritou, a radšej prinášajú bezplatné aplikácie podporené reklamami. Na iPad je k dispozícii vyše 375 000 aplikácií špeciálne prispôsobených tabletu od Apple, zatiaľ čo v Google Play obchode je takýchto aplikácií len niekoľko desiatok tisíc. Až 30 % z najlepších 50 aplikácií pre iPad v Google Play obchode vôbec nenájdete.

komentár
  1. “Niektoré z týchto aplikácií sú originálne v App Store k dispozícii za peniaze, no v Google Play obchode nájdete len ich bezplatné verzie s pridanými reklamami.”

    to sa da napisat aj takto:
    “Niektoré z týchto aplikácií sú originálne v Google Play k dispozícií bezplatne s pridanými reklamami, no v App Store nájdete len ich platené verzie.”

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
WWDC 24
pokračovanie článku

Apple ohlásil WWDC 2024!

Ukazuje sa, že úniky spojené s informáciami zo sveta Applu majú niečo do seba. Nedošlo však k ohláseniu nových iPadov, ale tohtoročnej konferencie WWDC '24.